miércoles, 27 de septiembre de 2017

Expressió escrita



          




             1. Cerca informació sobre qui eren els Cucorba. Afegeix imatges, la seva història i tota la informació que trobis.
  Es un grup mallorquí dedicat a l'animació infantil,cucorba vol dir gallina cega,un joc infantil.Fundat a Muro el 1997,està integrat per:Francesc Aguiló Serra,Jeroni Cerdó Cladera,Gabriel Gamundí Ramis i Gemma Palà.
Actuen vestits de pallassos i la seva actuació es basa en cançons populars d'arreu dels PaÏsos Catalans i amb temes de creació pròpia.

Varen treure el seu primer àlbum l'any 1985 'Com un pern de rifa' i després varen publicar diversos discos:Demà es festa (1988),Trencaclosques(1990),Xica pica pollerica(1993),Les millors cançons infantils(1993),Les millors cançons infantils(1993,En Joan Petit quan balla(1995),etc..
Entre el seus muntatges destaquen N'Espardenyeta,de Jaume Vidal i Alcover(1978),La princesa embruixada,de Gabriel Janer Manila(1982),i Trencaclosques,un programa realitzat pel Centre Territorial de TVE a Balears(1990).El 1988 varen guanyar els premis:Premi Francesc Borja Moll i el 2003 amb el Premi Ramon Lull. 
              2. Explica el que penses que hauries de fer, en el teu dia a dia escolar, per a millorar tant la teva actitud com el teu rendiment.            
M'he de esforçar tant a classe com a casa,mai rendir-me ni desanimar-me,i intentar donar lo millor de jo·
             3.  Explica què significa per a tu l'amistat, si consideres que tens bons amics i si tu et consideres un bon amic i per què. Quines qualitats ha de reunir la persona considerada amiga per a tu? Afegeix imatges que simbolitzin el que és l'amistat per a tu.
 Per jo l'amistat es tenir confiança amb els teus amics,poder contar-lis tot el que penses sense que et jutgin,poder ser tu mateix davant d'ells,tenir-los devora sempre que els necessitis i que passi el que passi no et diguin mentires i siguin sincers amb tu.
Si consider que tenc bons amics,perquè sempre estan al meu costat i m'estimen per com soc.
Si,em consider una bona amiga,perquè sempre soc allà quan em necessiten i soc sencera amb ells.
 Perquè una persona es consideri amiga per jo,ha de ser sincera,amable i que no sigui mentidera.



 Resultado de imagen de amistad








     

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada lliure    1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada. L'ESQUIZOFRÈNIA   És una malaltia mental caracteritza...