jueves, 2 de noviembre de 2017

La cohesió textual


Resultado de imagen de cohesio

Completa aquest text amb el connectors i els signes de puntuació que calguin perquè tingui cohesió:



La història que explicaré és inquietant,però es certa , jo treballo a Vic,però visc a Santa Coloma de Farners.El dia 7 de febrer vaig sortir de treballar a quarts de tres de la matinada,vaig agafar l'Eix Transversal com faig sempre.Però estava a l'altura d'Espinelves,després d'un revolt,vaig veure un senyor dret al costat de l'autovia com si fes autoestop,no em vaig aturar ja que no agafo mai ningú i menys de nit.

   Quan ja feia una estona que l'havia deixat endarrere.Després de passar un túnel,vaig mirar pel retrovisor,va ser quan vaig tenir un dels ensurts mès bésties de la meva vida,al seient del darrere,somrient,hi havia aquell home que feia autoestop.Vaig fer una frenada i vaig aturar-me al marge , vaig sortir disparat del cotxe,i quan ja era fora vaig veure que aquella persona ja no hi era,havia desparegut.

L'autovia estava completament deserta així que vaig agafar tanta por que no hi he tornat a passar més a la nit.

                                
                                            J. M. ESCLANS

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada lliure    1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada. L'ESQUIZOFRÈNIA   És una malaltia mental caracteritza...