miércoles, 20 de septiembre de 2017

Presentació

El meu nom es Gedvile,tenc 17 anys.Vaig néixer a Lituania,a la ciutat de Kaunas.Visc a Mallorca,al poble de la Colònia de Sant Jordi.

La meva passió es la música i els animals,tenc 5 mascotes,3 moixos,1 tortuga i una cussa.Els meus animals preferits són els moixos.
Els gèneres musicals que més m'agraden són el pop,el k-pop,el rock,el heavy metal,el hard rock,el punk rock i el k-hiphop.
M'agrada molt cantar,he cantat davant de moltes persones quan era petita,ara ja no,ja que tenc molta vergonya i em pos molt nerviosa a l'hora de cantar o xerrar davant una gran multitud.
Som molt bona amb l'anglès i el idiomes en si,puc entendre i parlar-ne 4 idiomes perfectament, són el lituà, català, castellà i anglès,a més estic estudiant Alemany i Coreà.
M'agrada molt llegir, els gèneres que més m'agraden són, el terror,misteri i l'aventura. El meu llibre preferit és 'The Hunger Games' i les llàgrimes de Shiva

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada lliure    1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada. L'ESQUIZOFRÈNIA   És una malaltia mental caracteritza...