lunes, 9 de octubre de 2017

Entrada Lliure




                         Les meves mascotes

Al llarg de la meva vida he tingut moltes mascotes,quan era petita el meu pare treballava en una cantera, tallant pedra,a les afores de la Colònia de Sant Jordi.Així que sempre que veia un animal que s'havia perdut de la seva mare,o la mare havia mort el duia cap a casa.
Va dur un conill salvatge,un ànec,una serp,una tortuga de terra i una cabra,però quasi sempre es moríen o els tornavem ja que intentaven escapar de casa. 
També vaig tenir molts de peixos,però tots acabaven morts,vaig tenir un canari però es va escapar.
Vaig estar uns anys sense cap mascota,però als deu anys em varen regalar una tortuga d'aigua,ara ja té set anys.
Més tard vaig tenir diamants,i periquitos però els varem regalar.

Jo sempre havia volgut tenir un ca,un dia el meu pare va comprar una cussa de raça Pug o també conegut com Mops,de color crema.Ja té tres anys.Li vàrem posar el nom de Ruta. 
Després em varen regalar un moix blanc,li varem posar de nom Teo.Ja té dos anys.

Un dia a la casa dels pares del meu padrastre em vaig trobar un moix abandonat de raça siamesa,vaig convèncer a ma mare,per poder quedar-mos-ho,li varem posar el nom de Meula,ja que pensavem que era femella però va resultar ser mascle,després d'un any i tres mesos va morir ja que li va picar una paparra.

Més tard varen nèixer quatre moixets,aquests eren del meu moix,varem regalar dos,i un va desaparèixer,en varem quedar una moixeta,que nom Bianca.

A casa dels pares del meu padrastre també hi ha un ca que nom Kiss,un moix que nom Taronjet i un moix que ens va regalar la amiga de ma mare,que té 5 anys que nom Puky.

Meula:


Silva Lavickiene nuotrauka.

Ruta:

Gedvile Lavickaite nuotrauka.































































 
        

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada lliure    1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada. L'ESQUIZOFRÈNIA   És una malaltia mental caracteritza...