lunes, 15 de enero de 2018

L'amistat


Descriu el teu o la teva millor amiga, física i psíquicament (caràcter). Què és el que més t'agrada? Per què? Quin espai ocupa a la teva vida?
La meva millor amiga es nom Jeancarla,ella es baixeta,es més baixa que jo ,té els cabells llargs de color negre,té els ulls de color marró obscur,té la boca gran,es prima i de pell morena.Ella té un caràcter bastant pacific i es bastant tranquil·la,es comprensiva,i sempre es allà per quan la necessit,i si tenc qualque mal dia ella si es necessari em fa somriure i per un moment deix de pensar en lo dolent.A més tenim els mateixos gustos,tant en música com en series,pel·lícules i moltes més coses.Ella en la meva vida ocupa un gran espai,sempre que puc anar cap a Palma hi vaig i sempre que ella pot  ve cap a Campos i ens veim,encara que ens vegem molt poc temps.Des de que la vaig conèixer sabia que seríem amigues per molt de temps,ja fa 5 anys i mig que la conec i sé que seran molts més anys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada lliure    1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada. L'ESQUIZOFRÈNIA   És una malaltia mental caracteritza...