lunes, 9 de abril de 2018

Setmana Santa



                 1. Explica el que tens pensat fer aquesta setmana santa. Segueixes alguna tradició?
Aquesta setmana santa tenia pensat el dimecres convidar a una amiga meva a dormir a ca meva i jo quedar-me a dormir a casa seva,també tenia pensat quedar amb el meus amics i fer un pícnic tots junts al camp de casa meva,ja que visc a fora vila.
També tenia pensat anar a Palma a visitar la meva millor amiga que no veig des de l'estiu passat i el meu millor amic que no veig des de gener.I també tenia  pensat anar la Colònia a veure la meva veïna de 90 anys que ja fa estona que no la veig ja que em vaig anar a viure a Campos i visitar els meus amics que viuen a la Colònia.
L'única tradició que segueixo es la de pintar ous,dinar amb tota la meva família i les tradicions de pasqua,ja que a Lituània la setmana santa no es celebra de la mateixa manera que aquí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada lliure    1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada. L'ESQUIZOFRÈNIA   És una malaltia mental caracteritza...