lunes, 18 de diciembre de 2017

Expressió escrita



    1. Explica com vares descobrir que els reis màgics eren els teus pares i com et va fer sentir.
Vaig descobrir que els reis mags no existien als 5 anys,ja que a Lituània només es celebra Nadal amb el pare noel o Santa Claus,em vaig donar conta que no existien un dia que hi havia les carrosses dels reis perquè en el descans un dels reis es va llevar la barba.Em vaig sentir indiferent.

    2. Explica el que vol dir aquesta frase: "Els reis sí són màgics perquè els pares són capaços de fer màgia per tal d'aconseguir veure aquella lluentor especial als ulls dels seus fills".
 Que els reis donen il·lusió als infants.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada lliure    1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada. L'ESQUIZOFRÈNIA   És una malaltia mental caracteritza...