lunes, 18 de diciembre de 2017

Nadal

Resultado de imagen de navidad

                  1. T'agrada el Nadal?Per què? Explica'ns que n'esperes d'aquest (15 línies mínim). 
 
Sí,m'agrada el Nadal,perquè ve el fred,la neu,els dinars i sopars amb la família,la decoració del arbre de nadal,la felicitat de la gent.
 
Aquest Nadal m'agradaria tornar a Lituània,veure caure la neu  al carrer,estar amb la meva família,amb els amics,sortir els matins als carrers nevats i tirar bolles de neu,tirar-me amb el trineu per les costes,beure té o xocolata calenta,passejar per la ciutat i veure les decoracions nadalenques,anar amb els meus amics i amigues a patinar sobre la gran pista de gel i comprar regals,córrer pels boscos i gaudir de la naturalesa.
 
També m'agradaria decorar l'arbre de nadal a casa,estar tombada al sofà amb un té,una manta,una pel·lícula i la ximenea  encesa,sortir de festa amb els meus amics,llegir llibres,veure sèries,pel·lícules de nadal,escoltar nadales,menjar polvorons,bombons i pastissos.Estar abrigada fins al cap,anar-se a dormir a la matinada,el nadal es el millor moment de l'any,no s'hi pot estar trist,s'ha de somriure.

ARBRE DE NADAL A VILNIUS LITUANIA:
Resultado de imagen de vilnius egle 2017 
 
SAULIAI  ARBRE DE NADAL:
 Text_2
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada lliure    1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada. L'ESQUIZOFRÈNIA   És una malaltia mental caracteritza...