lunes, 29 de enero de 2018

Stop bullying


  1. Cerca informació sobre el bullying i explica el que és exactament.
Assetjament físic o psicològic al qual sotmeten,de forma continuada,a un alumne els seus companys.
  2. Cerca casos reals de persones que n'hagin patit i els seus sentiments, sensacions, estat anímic, seqüeles...
Jo mateixa vaig patir aquest assetjament. La persona que m'assetjava era un amiga,va estar 6 anys assetjantme,el meus amics em deien que em fes enfora  d'ella,pero aquesta em manipulava i no els hi feia cas.Em seintia impotent,jo pensava que amb ella era feliç,arribava a casa i em posava plorar,fer les coses que m'agradaven no m'animaven,em sentia molt acomplexada amb jo mateixa, i volia sempre estar tota sola,no tenia ganes de res.
 3. Què faries si te trobassis davant un cas de bullying? Ho denunciaries? Per què?
El que faria es intentar parlar amb aquesta persona i intentar ajudarla de totes les formes possibles que es pugi ajudar.Si.Perquè per molt que no paresqui gens greu l'assetjament pot arribar a dur-te cap a la depressió i si no es tracta fins hi tot al suicidi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada lliure    1. Fes una entrada lliure amb imatges i ben elaborada. L'ESQUIZOFRÈNIA   És una malaltia mental caracteritza...